A gyártók fordulóponthoz érkeztek. A költségek minden téren emelkednek, a nyersanyagoktól és a munkaerőtől kezdve az üzemanyagokon és szállításon át az energiaárakig. Teljesen érthető lenne, különösen az elmúlt két év zavarait figyelembe véve, ha a gyártókat érzékenyen érintené, hogy az áremelkedések szinte teljes egészében felemésztenék a megtermelt nyereségüket.A gyártók fordulóponthoz érkeztek. A költségek minden téren emelkednek, a nyersanyagoktól és a munkaerőtől kezdve az üzemanyagokon és szállításon át az energiaárakig. Teljesen érthető lenne, különösen az elmúlt két év zavarait figyelembe véve, ha a gyártókat érzékenyen érintené, hogy az áremelkedések szinte teljes egészében felemésztenék a megtermelt nyereségüket.
Ugyanakkor a gyáripar számára sok szempontból is kihívást jelent a nettó zéró célok megvalósítása. A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése nem csak a bolygó érdekében fontos, hanem kereskedelmi szempontból is ésszerű lépés egy olyan időszakban, amikor a fogyasztók és a kiskereskedők olyan gyártóktól vásárolnak, akik bizonyítják a környezetvédelem iránti elkötelezettségüket.
Hogyan lehet egyszerre a pénzügyi és a környezetvédelmi elvárásoknak is megfelelni? Új tájékoztatónkban megvizsgáljuk, hogy:
A fenntarthatóság mellett elkötelezett gyártóknak most talán vissza nem térő lehetőségük van arra, hogy csökkentsék az energiaárak ingadozásának hatását és fokozzák az ellátásbiztonságot. Töltse ki az űrlapot a tájékoztató letöltéséhez, amelyben elolvashatja a hasonló vállalkozások tapasztalatait, és megismerheti azokat a gyakorlati lépéseket, amelyekkel már most elindulhat a fenntarthatóság és dekarbonizáció útján.
Büszkék vagyunk arra, hogy világszerte segíthetünk a vállalatoknak elérni a költségcsökkentést, a nagyobb ellenálló képességet és dekarbonizációt célzó céljaikat. Amikor ügyfelünkkel, a Continental Automotive-val először kezdtünk együttműködni, a vállalatnál hetente volt áramkimaradás. Egy kapcsolt hő- és áramtermelő (CHP) megoldás telepítésével segíteni tudtunk kiküszöbölni a gyártósoroknál tapasztalt áramkimaradásokat, és ezen túlmenően a vállalat szén-dioxid-kibocsátása is 14%-kal csökkent.
A legprogresszívebb gyártók immár nem költségként tekintenének a dekarbonizációra fordított kiadásokra, hanem az energiaellátást biztosító olyan befektetésre, amely nemcsak biztonságos, hanem egyúttal a fenntartható jövő alapjait is biztosítja számukra. Olvassa el legfrissebb tanulmányunkat, melyben a fenntarthatóságban vezető szereplők vallanak arról, hogy miként találták meg azokat az optimális megoldásokat, ahol pénzügyi és környezetvédelmi törekvéseik nem pusztán találkoznak, hanem kölcsönösen erősítik is egymást.
Az Ön gyakorlati útmutatója a vállalkozások fenntartható energiastratégiájának felgyorsításához
Töltse le Vezetői perspektívából című kiadványunkat, hogy betekintést nyerhessen Justin Jacober, a…
Egyensúly a kereskedelmi siker és a környezeti felelősségvállalás között #ThisIsPositiveEnergy
Iratkozzon fel havi hírleveleinkre:
Az adatok megadásával Ön beleegyezik abba, hogy a Centrica Business Solutions az Ön személyes adatait az Adatvédelmi szabályzatban leírtak szerint kezelje. A Centrica Business Solutions hírlevelet és egyéb, általunk relevánsnak ítélt marketinganyagot küld Önnek rendszeresen. A tőlünk érkező kommunikációt Ön bármikor lemondhatja.